systerharry

Direktlänk till inlägg 12 januari 2011

Singel igen

Av Mariesan - 12 januari 2011 16:25

Då tog jag beslutet för några dagar sedan att bli singel igen, det var en del saker som inte kändes bra som jag nog inte kommer gå in på, än iafall. Men främst var det avståndet som tärde för mycket på det. Att inte kunna ses när man vill och behöva resa en halv dag för att ta sig fram occh betala dyra pengar man inte har håller inte riktigt. Kärleken håller inte riktigt för det. Jag behöver nån jag kan träffa betydligt oftare och mera på impuls känner jag. Men just nu behöver jag ingen alls. Jag ska ta hand om mig själv inför stundanden operation sen efteråt läka ihop efter den.


Sen ska jag snart börja arbetsträna är det tänkt och det kommer ta inte så mycket tid i början men en sjuhelsike med energi troligen både på gott och ont säkert. Och då lär jag lägga fokus på det. Jag försöker lära mig att sätta mig själv och mitt eget mående i främsta rum och att fatta detta beslut var svårt för jag har super svårt för att bryta relationer även om jag inte tycker dom är bra. För att avsluta saker är inte min starka grej. Men ska jag sätta mig själv i främsta rum så måste jag fatta svåra beslut ibland. Men jag gjorde det jag kände var bäst och jag hoppas det blir nått bra av det i slut ändan.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mariesan - 31 mars 2011 06:06

Hej kära läsare jag har ny blogg så vill ni fortsätta läsa får ni gå på adressen nedan:   http://www.medlivetsominsats.bloggplatsen.se   För er som har lösenord så är det samma där.   Kraam ...

Av Mariesan - 30 mars 2011 08:20

Jag har för mig att jag körde veckans vikt på onsdagar innan jag "försvann" från internet, om inte annat åter upptar jag det nu på onsdagar idag vägde jag in på 71.5. Känns ganska skönt och vara nere på dom siffrorna även om jag vet att det beror på ...

Av Mariesan - 29 mars 2011 09:55

Min systerson Rikard som bor nere i Skara läste min blogg igår och blev orolig så han skrev på chatten på facebook och frågade om jag ville att dom kom upp han och hans sambo för han var ledig hela veckan. Hur gulligt och omtänksamt är inte det? Åka ...

Av Mariesan - 28 mars 2011 20:09

Idag har jag haft ångest fan hela jävla dagen. Försökt sysselsätta mig blev en promenad till blåkulla la i det som skulle tvättas i maskin bar upp massa gardiner och dukar som hängde torra nere i tvättstugan vek ihop det och bar upp i sina skåp och l...

Av Mariesan - 28 mars 2011 11:17

Hade ångest redan när jag vaknade och morgon medicinen hjälpte inte så fick ta en stesolid också men det ger sig inte riktigt ändå. Håller på tvättar sista omgången sängkläder sen när den är klar ska jag gå till blåkulla och tvätta sängkläder åt mamm...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Mina Besökare

Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Just Nu:

Kategorier

Arkiv

Länkar

Min viktnedgång

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards