systerharry

Direktlänk till inlägg 26 mars 2011

Kan bli en tuff dag

Av Mariesan - 26 mars 2011 07:23

Det känns som att det hära kan bli en tuff dag, Ozzy väckte mig kvart i sju på sitt vanliga sätt genom att sätta sig på sin kudde breve min och rå stirra på mig, då ville han ha gos. Så bara att vakna och gosa på honom lite sen gick jag upp och gjorde kaffe hade upp diskvatten så den dära disk högen ska försvinna nån dag och satte mig med kaffe och ett glas saft soppa tog En klunk och Pang vad ont det gjorde i magen. Jag vill inte att den ska jävlas extra idag för vid 11 ska jag åka till Dollar Store i Ludvika med mamma och Hillevi, men som tur är ska Hillevi köra för mamma litar inte på mig och köra med alla nya mediciner, och det gör hon nog rätt i.


Ska försöka få i mig lite mera saftsoppa  sen lite kaffe innan jag ger mig i kast med disken, har slängt i en maskin tvätt också fanns en del fast jag inte varit hemma på nästan två månader. Återkommer säkert ikväll med en rapport hur dags utflykten gick med tanterna.

 
 
Saari

Saari

26 mars 2011 16:11

Låter kanske dumt, du har väl prövat allt, men blir det inte i alla fall lite bättre om du låter bli kaffet?

http://dissociativ.blogg.se

Mariesan

26 mars 2011 16:28

det blir ingen skillnad druckit en mugg vissa dagar och andra 4-5 samma skit ändå tror nästan kaffet håller igång magen för idag har jag bara druckit en mugg och magen har protesterat mot allt utom just den muggen kaffe och vatten.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mariesan - 31 mars 2011 06:06

Hej kära läsare jag har ny blogg så vill ni fortsätta läsa får ni gå på adressen nedan:   http://www.medlivetsominsats.bloggplatsen.se   För er som har lösenord så är det samma där.   Kraam ...

Av Mariesan - 30 mars 2011 08:20

Jag har för mig att jag körde veckans vikt på onsdagar innan jag "försvann" från internet, om inte annat åter upptar jag det nu på onsdagar idag vägde jag in på 71.5. Känns ganska skönt och vara nere på dom siffrorna även om jag vet att det beror på ...

Av Mariesan - 29 mars 2011 09:55

Min systerson Rikard som bor nere i Skara läste min blogg igår och blev orolig så han skrev på chatten på facebook och frågade om jag ville att dom kom upp han och hans sambo för han var ledig hela veckan. Hur gulligt och omtänksamt är inte det? Åka ...

Av Mariesan - 28 mars 2011 20:09

Idag har jag haft ångest fan hela jävla dagen. Försökt sysselsätta mig blev en promenad till blåkulla la i det som skulle tvättas i maskin bar upp massa gardiner och dukar som hängde torra nere i tvättstugan vek ihop det och bar upp i sina skåp och l...

Av Mariesan - 28 mars 2011 11:17

Hade ångest redan när jag vaknade och morgon medicinen hjälpte inte så fick ta en stesolid också men det ger sig inte riktigt ändå. Håller på tvättar sista omgången sängkläder sen när den är klar ska jag gå till blåkulla och tvätta sängkläder åt mamm...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Mina Besökare

Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Just Nu:

Kategorier

Arkiv

Länkar

Min viktnedgång

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards