systerharry

Direktlänk till inlägg 29 mars 2011

Världens sötaste systerson

Av Mariesan - 29 mars 2011 09:55

Min systerson Rikard som bor nere i Skara läste min blogg igår och blev orolig så han skrev på chatten på facebook och frågade om jag ville att dom kom upp han och hans sambo för han var ledig hela veckan. Hur gulligt och omtänksamt är inte det? Åka tre timmar och runt 25 mil för att pigga upp mig lite. Du ska bara veta hur mycket det värmer Rikard! Ska bli kul och träffa er igen och eran nya vovve=)


Jag har varnat för att jag kanske inte är det roligaste sällskapet men kanske blir piggare när jag får träffad dom. Får se vad vi ska fördriva tiden med.


När han hade ringt mamma och berätta att dom skulle komma vid 22 igår kväll ringde hon mig direkt och fråga hur det var och tog förgivet att jag tagit massa piller igen fick säga nej flera gånger och att det går upp och ner hela tiden. Men än så länge har jag klarat det.


Det tok snöa när jag vakna vid 7 och var vitt på backen det gillas INTE men nu har du sluta komma ner mera iafall får hoppas det är så pass varmt så det som ligger på backen försvinner tills jag ska ut. Jag gillade mina is och snö fria gator!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mariesan - 31 mars 2011 06:06

Hej kära läsare jag har ny blogg så vill ni fortsätta läsa får ni gå på adressen nedan:   http://www.medlivetsominsats.bloggplatsen.se   För er som har lösenord så är det samma där.   Kraam ...

Av Mariesan - 30 mars 2011 08:20

Jag har för mig att jag körde veckans vikt på onsdagar innan jag "försvann" från internet, om inte annat åter upptar jag det nu på onsdagar idag vägde jag in på 71.5. Känns ganska skönt och vara nere på dom siffrorna även om jag vet att det beror på ...

Av Mariesan - 28 mars 2011 20:09

Idag har jag haft ångest fan hela jävla dagen. Försökt sysselsätta mig blev en promenad till blåkulla la i det som skulle tvättas i maskin bar upp massa gardiner och dukar som hängde torra nere i tvättstugan vek ihop det och bar upp i sina skåp och l...

Av Mariesan - 28 mars 2011 11:17

Hade ångest redan när jag vaknade och morgon medicinen hjälpte inte så fick ta en stesolid också men det ger sig inte riktigt ändå. Håller på tvättar sista omgången sängkläder sen när den är klar ska jag gå till blåkulla och tvätta sängkläder åt mamm...

Av Mariesan - 27 mars 2011 15:17

Ja idag tvingar jag mig att få saker gjorda. Satt framför tvn tills körslaget var slut då klädde jag på mig och gick ner till stora coop men jag sprang på i mitt  vanliga tempo men efter ett tag höll jag på rasa i hop av spagetti ben så fick sänka te...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Mina Besökare

Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Just Nu:

Kategorier

Arkiv

Länkar

Min viktnedgång

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards