systerharry

Alla inlägg under februari 2011

Av Mariesan - 13 februari 2011 19:20

Fortfarande kvar på psyk, elar huvet utan resultat känns det som, men det kanske tar längre tid innan det kommer för mig än för andra.Annars får dom väl hitta på något annat. Borde få veta imorn hur länge LPT blir oxå fick inte veta något i fredags som lovat. Så imorn ska jag fan ha besked. Och jag hoppas det har gått två veckor nu så jag kan få någon ny damp medicin för jag kan knappt läsa lösa korsord eller blogga utan att det tar hundra år får min hjärna är så ofokuserad. Och jag sover mest hela dagarna jag trodde man skulle bli piggare av att bli elad i huvet men jag bara sover.


Nej nu orkar jag inte försöka få ihop mera blogg idag hjärnan funkar inte och det är kvällsfika nu.

Av Mariesan - 6 februari 2011 18:18

Idag har ångesten ätit på mig sedan jag vaknade jag har blivit istoppad stesolid i parti och minut ändå hjälpte det inte helt och fullt, en olycka hände. Jag fick mina grejer genom sökta för jag blev inte visiterad när jag kom tilllbaka igår. Men dom hade fått det jag hade på rummet.


Och får inga mera stes efter 16 idag eftersom det är ECT imorn så jag väntar bara på 20 medicinerna nu så jag får sova. Inte min dag i dag helt enkelt. Orkar inte med nånting.

Av Mariesan - 5 februari 2011 18:56

Försökte ta livet av mig den 25 januari men min kontakt på psyk antog att nått var i jörningen när jag inte kom på våran tid och ringde ambulansen så jag kom till akuten två dygn  på HIA sen psyk hamna på häktes avd för det var fullt i huset vägra vara där ville skriva ut mig slutde i LPT efter två dagar blev jag flyttad till 95an vanliga avd men LPT kvar står för jag vill ff skriva ut mig och ta livet av mig trots att jag fått operations tid den 28/2 och ska även till bröstenheten nu på måndag och se om brösten ska fixas samtidigt. Får ECT behandlingar. För att komma ur deprissionen. Annars händer inte mycket.Fick några timmars perm idag och åka hem och hämta saker bla datorn.

 Orkar inte blogga mera nu har mega ångest trots stesolid. Ikväll ska hela galenskapen kolla på melodikalaset.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Mina Besökare

Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Just Nu:

Kategorier

Arkiv

Länkar

Min viktnedgång

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards