systerharry

Direktlänk till inlägg 13 februari 2011

Fotfarande inne på psyk

Av Mariesan - 13 februari 2011 19:20

Fortfarande kvar på psyk, elar huvet utan resultat känns det som, men det kanske tar längre tid innan det kommer för mig än för andra.Annars får dom väl hitta på något annat. Borde få veta imorn hur länge LPT blir oxå fick inte veta något i fredags som lovat. Så imorn ska jag fan ha besked. Och jag hoppas det har gått två veckor nu så jag kan få någon ny damp medicin för jag kan knappt läsa lösa korsord eller blogga utan att det tar hundra år får min hjärna är så ofokuserad. Och jag sover mest hela dagarna jag trodde man skulle bli piggare av att bli elad i huvet men jag bara sover.


Nej nu orkar jag inte försöka få ihop mera blogg idag hjärnan funkar inte och det är kvällsfika nu.

 
 
Ingen bild

M

10 mars 2011 22:00

Hittade dig!! Jag hör av mig om jag fixar att komma upp. Sköt om dig!! Kram M

Mariesan

23 mars 2011 09:25

nu är jag hemma igen sen igår så det behöver du inte tänka på. kraam

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mariesan - 31 mars 2011 06:06

Hej kära läsare jag har ny blogg så vill ni fortsätta läsa får ni gå på adressen nedan:   http://www.medlivetsominsats.bloggplatsen.se   För er som har lösenord så är det samma där.   Kraam ...

Av Mariesan - 30 mars 2011 08:20

Jag har för mig att jag körde veckans vikt på onsdagar innan jag "försvann" från internet, om inte annat åter upptar jag det nu på onsdagar idag vägde jag in på 71.5. Känns ganska skönt och vara nere på dom siffrorna även om jag vet att det beror på ...

Av Mariesan - 29 mars 2011 09:55

Min systerson Rikard som bor nere i Skara läste min blogg igår och blev orolig så han skrev på chatten på facebook och frågade om jag ville att dom kom upp han och hans sambo för han var ledig hela veckan. Hur gulligt och omtänksamt är inte det? Åka ...

Av Mariesan - 28 mars 2011 20:09

Idag har jag haft ångest fan hela jävla dagen. Försökt sysselsätta mig blev en promenad till blåkulla la i det som skulle tvättas i maskin bar upp massa gardiner och dukar som hängde torra nere i tvättstugan vek ihop det och bar upp i sina skåp och l...

Av Mariesan - 28 mars 2011 11:17

Hade ångest redan när jag vaknade och morgon medicinen hjälpte inte så fick ta en stesolid också men det ger sig inte riktigt ändå. Håller på tvättar sista omgången sängkläder sen när den är klar ska jag gå till blåkulla och tvätta sängkläder åt mamm...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Mina Besökare

Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Just Nu:

Kategorier

Arkiv

Länkar

Min viktnedgång

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards