systerharry

Direktlänk till inlägg 25 mars 2011

En tur i Avesta med Erika och Anton

Av Mariesan - 25 mars 2011 18:09

Dagen bjöd på en seg morgon sen en promenad till Blåkulla, fan vad fort man tappar kondisen när man knappt rört sig på två månader. Men jag kom dit. Satt där och prata lite med mamma sen vid 12 kom Erika och Anton och hämta mig för en tur till Avesta vi skulle spana in utförsäljningen på ICA dom hade 50% på Allt. Köpte blekning för framtida behov ansikts kräm och  kakor sen gick vi vidare till plus där jag köpte Syoss hårfärg på HM och ett svart linne hade 100kr rabatt check så blev billigt=) Sen en tur in på Åhlens där Erika hitta en bok oh en silicon grej man tar ut saker ur ugnen med men för henne blev det en leksak till Anton:p


Sen gick vi till Vega så Erika fick kebab tallrik jag såg i mig min halva näringsdryck jag hade med mig. Efter det gick vi in på coop extra och köpte potatis och smörgåsrån åt Anton vi hade under tiden Erika åt kommit på att jag kanske klarade av och äta barnmat som jag gjorde efter operationen så vi gick in på Ica igen där det fanns sånt kvar, så köpte jag refil till mobilen vi tänkte att dom kan dom väl ändå inte ha halva priset på men jo det var det så hade jag orkat gå in igen hade jag köpt fler.Sen gick vi in på Fd Corner och fikade innan vi drog oss hemåt och jag skulle hämta medicin. Det blev en trevlig medicin hämtning för jag träffade Malin min ordinarie ssk=)) Prata lite snabbt med henne sen kom Gunn så jag fick mediciner och kuk läkaren på avd har ff inte skickat recept på allt.


När jag kom hem plockade jag upp det jag handlat ringde mamma en sväng blev bestämt att vi ska till Dollar Store med Hillevi imorn.

Nu har jag just ätit en halv barnmats burk utan allt för ont i magen oh har färg i huvet som ska ut. Får se hur rött det blir.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mariesan - 31 mars 2011 06:06

Hej kära läsare jag har ny blogg så vill ni fortsätta läsa får ni gå på adressen nedan:   http://www.medlivetsominsats.bloggplatsen.se   För er som har lösenord så är det samma där.   Kraam ...

Av Mariesan - 30 mars 2011 08:20

Jag har för mig att jag körde veckans vikt på onsdagar innan jag "försvann" från internet, om inte annat åter upptar jag det nu på onsdagar idag vägde jag in på 71.5. Känns ganska skönt och vara nere på dom siffrorna även om jag vet att det beror på ...

Av Mariesan - 29 mars 2011 09:55

Min systerson Rikard som bor nere i Skara läste min blogg igår och blev orolig så han skrev på chatten på facebook och frågade om jag ville att dom kom upp han och hans sambo för han var ledig hela veckan. Hur gulligt och omtänksamt är inte det? Åka ...

Av Mariesan - 28 mars 2011 20:09

Idag har jag haft ångest fan hela jävla dagen. Försökt sysselsätta mig blev en promenad till blåkulla la i det som skulle tvättas i maskin bar upp massa gardiner och dukar som hängde torra nere i tvättstugan vek ihop det och bar upp i sina skåp och l...

Av Mariesan - 28 mars 2011 11:17

Hade ångest redan när jag vaknade och morgon medicinen hjälpte inte så fick ta en stesolid också men det ger sig inte riktigt ändå. Håller på tvättar sista omgången sängkläder sen när den är klar ska jag gå till blåkulla och tvätta sängkläder åt mamm...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Mina Besökare

Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Just Nu:

Kategorier

Arkiv

Länkar

Min viktnedgång

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards