systerharry

Direktlänk till inlägg 23 mars 2011

Äntligen hemma igen

Av Mariesan - 23 mars 2011 09:26

Nu är jag hemma igen. Blev nästan två månader på psyk men sista dagarna på kirurgen för min mage började strula. först fick jag inte behålla nåting sen gjorde det jätte ont vad jag än åt eller drack. Dom gjorde alla tänk bara undersökningar utan att hitta något fel. Så dom säger att jag får lära mig äta igen fast det gör ont. levt på kaffe och vatten sen i fredags och lite dropp men det kan jag jue inte få hemma så kämpar i mig näringsdryck just nu. Men det är en jävla effektiv bantings kur nere på 71.9 kg.


Psyk skrev ut mig när jag flyttades till kirurgen på fredags sen vart jag skickad dit för ny bedömning igår dom ville lägga in mig men fanns ingen plats på 95an de ända avdelningen jag går med på att vara på så jag åkte hem dom kunde inte sätta LPT igen för jag ansågs inte så sjuk fast jag erkände att jag inte ens själv var helt säker på om jag skulle göra något eller inte.


Men det är skönt och vara hemma missarna är jätte glada och ozzy viker inte från min sida.Ozzy som varit på äventyr när jag var borta en dag när pappa kom stod min ena ytterdörr plötsligt öppen och ozzy var borta men efter några dagar hittade min extra mamma honom utanför huset oskadd och nöjd med sitt äventyr.


Nej nu ska jag kämpa vidare med min näringsdryck och hoppas Gunn hörd av sig snart fick bara med mig medicin för igår kväll och imorse från akut psyk så lär få mediciner och en tid för fredagen idag.

 
 
Ullis

Ullis

23 mars 2011 09:50

:) Skönt att läsa att du är hemma o på benen igen. :)

Hoppas att du mår bättre tjejen :)

kram från ullis ( jessies vän)

http://evil-angel.bloggplatsen.se

Mariesan

23 mars 2011 11:03

hemma är jag men inte riktigt på benen får knappt i mig nå närings så är som spagetti benen. den psykiska biten för jag ta timme för timme. kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mariesan - 31 mars 2011 06:06

Hej kära läsare jag har ny blogg så vill ni fortsätta läsa får ni gå på adressen nedan:   http://www.medlivetsominsats.bloggplatsen.se   För er som har lösenord så är det samma där.   Kraam ...

Av Mariesan - 30 mars 2011 08:20

Jag har för mig att jag körde veckans vikt på onsdagar innan jag "försvann" från internet, om inte annat åter upptar jag det nu på onsdagar idag vägde jag in på 71.5. Känns ganska skönt och vara nere på dom siffrorna även om jag vet att det beror på ...

Av Mariesan - 29 mars 2011 09:55

Min systerson Rikard som bor nere i Skara läste min blogg igår och blev orolig så han skrev på chatten på facebook och frågade om jag ville att dom kom upp han och hans sambo för han var ledig hela veckan. Hur gulligt och omtänksamt är inte det? Åka ...

Av Mariesan - 28 mars 2011 20:09

Idag har jag haft ångest fan hela jävla dagen. Försökt sysselsätta mig blev en promenad till blåkulla la i det som skulle tvättas i maskin bar upp massa gardiner och dukar som hängde torra nere i tvättstugan vek ihop det och bar upp i sina skåp och l...

Av Mariesan - 28 mars 2011 11:17

Hade ångest redan när jag vaknade och morgon medicinen hjälpte inte så fick ta en stesolid också men det ger sig inte riktigt ändå. Håller på tvättar sista omgången sängkläder sen när den är klar ska jag gå till blåkulla och tvätta sängkläder åt mamm...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Mina Besökare

Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Just Nu:

Kategorier

Arkiv

Länkar

Min viktnedgång

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards