systerharry

Alla inlägg under december 2010

Av Mariesan - 1 december 2010 18:06

Tog mig iväg till gymmet idag för första gången på en månad och det kändes bra först men sen efter ett tag där fick jag världens ångest så jag kastade mig därifrån. Men hann cykla en mil och styrketräna det mesta iafall. Men känns kasst om jag ska börja få ångest ute nu också. Åkte till mamma sen och pratade lite och skrev ut papper till skatteverket om namn byte så nu ska jag byta tillbaka Marie igen har saknat det och många har ju ändå inte lärt sig att jag bytt namn så får Mariesan vara smeknamn så får folk använa det om dom vill. Sen åkte jag ner och handlade och åter igen fick jag ångest inne på coop så jag glömde handla hälften av det jag skulle ha. Och sket i att gå på apoteket. Hej och hå vilken kass dag. Ni som har tillgång till låsta inläggen vet varför den är extra kass...men men jag har lyckats få i mig både frukost, lunch, mellis och middag iafall. bättre än på länge. Och jag dricker inte extremt lika mycket kaffe längre. Vad det beror på kan man ju ha olika åsikter om. Jag tror tyvärr inte det beror på att jag är duktig utan att jag inte mår så bra.

Av Mariesan - 1 december 2010 17:57
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Mina Besökare

Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Just Nu:

Kategorier

Arkiv

Länkar

Min viktnedgång

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards