systerharry

Direktlänk till inlägg 31 december 2010

Gott Nytt År

Av Mariesan - 31 december 2010 13:58

Gott Nytt År på er kära läsare. Idag är det nyårsafton och vi började dagen med lite sovmorgon sen kokade Astrid risgrynsgröt för hon håller på gör kålpudding, det är Inte nyårs menyn men hon skulle gjort det i flera dagar och nu är vi äntligen hemma och gör ingenting så det blev av så vi åt gröt till frukost och kollade klart på Harry Potter två som vi började se igår kväll efter att vi varit ute och ätit med Helena och hennes Hanna och en hög med deras vänner.

Det är trevligt här nere i Malmö vi har varit ute och flängt varenda dag, i förrgår kväll var vi hemma hos Astrids vän Karin med en hög av deras vänner och åt pizza och drack vin, ja eller jag drack grogg inge vin för mig inte. Och ost och kex och pratade och spelade lite spel det var super trevligt. Igår var vi på bio och såg "Fyra år till" vid lunch den var super bra. Sen gick vi på stan några timmar innan vi åkte hem och gjorde oss i ordning för middan.


Men idag blir det bara hemma slapperier och ikväll tre rätters och ev gay klubb vi har inte bestämt oss eller om vi bara stannar hemma och myser med oss själva. Och imorn är det våran 3 månders dag=)


Dagarna bara springer iväg när man har det trevligt och mysigt. Och jag har blivit röd hårig i förrgår och idag blev Astrid rödhårig men inte samma röda färg:p Så matchande ska vi inte vara, och ikväll har vi lika dana klänningar fast min är röd och hennes svart haha.


Nej nu ska jag hjälpa till med kålpuddingen eller iafall titta på:P

 
 
Blue Dragon

Blue Dragon

31 december 2010 18:04

Gott nytt år!!
Låter som du har det kanon därnere=)
Hoppas att ni får en toppenkväll.
kramar

http://www.bluedragone.se

Mariesan

1 januari 2011 09:51

Gott nytt år på dig med sötnos=)
Jag har det bra här nere och våran kväll var bra även om jag somna i soffan vid 22 och sov tll 23.45:P kraam

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mariesan - 31 mars 2011 06:06

Hej kära läsare jag har ny blogg så vill ni fortsätta läsa får ni gå på adressen nedan:   http://www.medlivetsominsats.bloggplatsen.se   För er som har lösenord så är det samma där.   Kraam ...

Av Mariesan - 30 mars 2011 08:20

Jag har för mig att jag körde veckans vikt på onsdagar innan jag "försvann" från internet, om inte annat åter upptar jag det nu på onsdagar idag vägde jag in på 71.5. Känns ganska skönt och vara nere på dom siffrorna även om jag vet att det beror på ...

Av Mariesan - 29 mars 2011 09:55

Min systerson Rikard som bor nere i Skara läste min blogg igår och blev orolig så han skrev på chatten på facebook och frågade om jag ville att dom kom upp han och hans sambo för han var ledig hela veckan. Hur gulligt och omtänksamt är inte det? Åka ...

Av Mariesan - 28 mars 2011 20:09

Idag har jag haft ångest fan hela jävla dagen. Försökt sysselsätta mig blev en promenad till blåkulla la i det som skulle tvättas i maskin bar upp massa gardiner och dukar som hängde torra nere i tvättstugan vek ihop det och bar upp i sina skåp och l...

Av Mariesan - 28 mars 2011 11:17

Hade ångest redan när jag vaknade och morgon medicinen hjälpte inte så fick ta en stesolid också men det ger sig inte riktigt ändå. Håller på tvättar sista omgången sängkläder sen när den är klar ska jag gå till blåkulla och tvätta sängkläder åt mamm...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Mina Besökare

Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Just Nu:

Kategorier

Arkiv

Länkar

Min viktnedgång

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards