systerharry

Direktlänk till inlägg 24 december 2010

Julafton<3

Av Mariesan - 24 december 2010 08:52

Idag är det julafton, och jag ser fram emot en av dom mysigaste julaftnar på länge. Jag tror på att den blir bra och mysig och garanterat bättre än förra årets som spenderades på psyk bakom låsta dörrar. I år ska vi fira i Färna det ska bli mysigt och Jeppson är ett år äldre så han kommer uppleva mera och vara mera i farten det ska bli mysigt. Jag ser verkligen fram emot dagen och jag är harmonisk och nöjd och glad. Jag tror på att dagen blir bra. God mat socialt klappar och lek och bus med Jeppson hela familjen samlad.


Ozzy väckte mig 5 imorse med att pussa mig och slå mig i ansiktet, sen halv sov jag lite till strax före 7 när jag vaknade av sms från Astrid men det gjorde inget jag vaknar nästan alltid tidigt på julaftons morgon. Så låg och kollade på MTV en stund innan jag gick ner till mamma som jag hörde var vaken. Men hon somnade om efter en stund. Så jag har druckit kaffe sen suttit och pratat med sötnosen Jessie på msn ett tag och ätit en skinkmacka. Vi ska äta grötfrukost men det beror väl på när pappa vaknar också. Vi ska åka till Färna 11.30 sen och man ska hinna göra sig i ordning till det också.


Uppdaterar kanske ikväll om jag orkar annars blir det imorn. Ska försöka komma ihåg kameran och fota lite idag också. Nu mera kaffe.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mariesan - 31 mars 2011 06:06

Hej kära läsare jag har ny blogg så vill ni fortsätta läsa får ni gå på adressen nedan:   http://www.medlivetsominsats.bloggplatsen.se   För er som har lösenord så är det samma där.   Kraam ...

Av Mariesan - 30 mars 2011 08:20

Jag har för mig att jag körde veckans vikt på onsdagar innan jag "försvann" från internet, om inte annat åter upptar jag det nu på onsdagar idag vägde jag in på 71.5. Känns ganska skönt och vara nere på dom siffrorna även om jag vet att det beror på ...

Av Mariesan - 29 mars 2011 09:55

Min systerson Rikard som bor nere i Skara läste min blogg igår och blev orolig så han skrev på chatten på facebook och frågade om jag ville att dom kom upp han och hans sambo för han var ledig hela veckan. Hur gulligt och omtänksamt är inte det? Åka ...

Av Mariesan - 28 mars 2011 20:09

Idag har jag haft ångest fan hela jävla dagen. Försökt sysselsätta mig blev en promenad till blåkulla la i det som skulle tvättas i maskin bar upp massa gardiner och dukar som hängde torra nere i tvättstugan vek ihop det och bar upp i sina skåp och l...

Av Mariesan - 28 mars 2011 11:17

Hade ångest redan när jag vaknade och morgon medicinen hjälpte inte så fick ta en stesolid också men det ger sig inte riktigt ändå. Håller på tvättar sista omgången sängkläder sen när den är klar ska jag gå till blåkulla och tvätta sängkläder åt mamm...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Mina Besökare

Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Just Nu:

Kategorier

Arkiv

Länkar

Min viktnedgång

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards