systerharry

Direktlänk till inlägg 25 november 2010

Kattskatter

Av Mariesan - 25 november 2010 11:08

Nu blir det lite bloggerier om mina kattskatter. Jag är såå mesig och fjollig med dom Ozzy får alltid som han vill just nu ligger han i mitt knä på magen framför datorn och på halva min arm och är i vägen och snorar på min arm, men inte flyttar jag på honom för det inte. Han är ju min kärlekskatt. Jag snyter honom och flyttar lite på honom istället.Det är lika med Sessan när hon sover på mina ben, i natt vaknade jag med kramp i ena benet men inte flyttade jag på henne heller för att kunna röra benet utan jag försökte röra det under henne lite försiktigt för att inte störa. Men efter ett tag gick hon ändå frivilligt så jag kunde röra benet. Jag gör allt för mina katter dom ska bara ha det allra bästa. Dom har leksaker i mängder som dom inte leker med:P Ozzy får sina Whiskas Temptation godisar ibland som han sen snor hela asken av, Sessan får sina favorit godisar men helst vill hon ha en skiva rökt skinka om dagen så det får hon. Och Ozzy vill sno lite ost från min frukost macka. Inte ha egen ost breve utan ta en bit från mackan. Och dricka lite mjölk ut mitt glas. Och Sessan har ett eget vattenglas på rumsbordet hon vägrar dricka nån annanstanns. Och Ozzy dricker ur vattenkannan på köksbänken.Och dom får minst lika mycket kärlek som dom ger vi gosar massa varje dag Sessan ska ligga breve mig i soffan och ha magen kliad tills hela hon blir elektrisk och Ozzy ska ligga i knä och gosa.Nu blev det ett långt katt inlägg här:p Hade tänkt lägga in en bild på Ozzy framför datorn men det ville inte funka nu så ni får spana på det i bilddagboken ist:P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mariesan - 31 mars 2011 06:06

Hej kära läsare jag har ny blogg så vill ni fortsätta läsa får ni gå på adressen nedan:   http://www.medlivetsominsats.bloggplatsen.se   För er som har lösenord så är det samma där.   Kraam ...

Av Mariesan - 30 mars 2011 08:20

Jag har för mig att jag körde veckans vikt på onsdagar innan jag "försvann" från internet, om inte annat åter upptar jag det nu på onsdagar idag vägde jag in på 71.5. Känns ganska skönt och vara nere på dom siffrorna även om jag vet att det beror på ...

Av Mariesan - 29 mars 2011 09:55

Min systerson Rikard som bor nere i Skara läste min blogg igår och blev orolig så han skrev på chatten på facebook och frågade om jag ville att dom kom upp han och hans sambo för han var ledig hela veckan. Hur gulligt och omtänksamt är inte det? Åka ...

Av Mariesan - 28 mars 2011 20:09

Idag har jag haft ångest fan hela jävla dagen. Försökt sysselsätta mig blev en promenad till blåkulla la i det som skulle tvättas i maskin bar upp massa gardiner och dukar som hängde torra nere i tvättstugan vek ihop det och bar upp i sina skåp och l...

Av Mariesan - 28 mars 2011 11:17

Hade ångest redan när jag vaknade och morgon medicinen hjälpte inte så fick ta en stesolid också men det ger sig inte riktigt ändå. Håller på tvättar sista omgången sängkläder sen när den är klar ska jag gå till blåkulla och tvätta sängkläder åt mamm...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Mina Besökare

Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Just Nu:

Kategorier

Arkiv

Länkar

Min viktnedgång

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards