systerharry

Alla inlägg under augusti 2010

Av Mariesan - 4 augusti 2010 18:46

Hej alla läsare, jag tröttnade på att blogtown låg nere var och varannan gång jag skulle blogga alternativt någon skulle läsa så har nu bytt till en annan blogg adress men ni kan läsa som vanligt som märkes. Bara det att gamla inlägg inte finns kvar men det kan bli löst längre fram att dom finns under nån flik. Återkommer om det. Även om denna blogg kommer jag lösenordsskydda vissa inlägg och då gäller det senaste lösenordet ni fått ni som har fått det vill säga. Vill någon mera ha det maila mig så får vi se om ni får det.


Kommer mera inlägg senare just nu ville jag bara meddela vad som sker.


Puss puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Mina Besökare

Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Just Nu:

Kategorier

Arkiv

Länkar

Min viktnedgång

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards