systerharry

Direktlänk till inlägg 22 augusti 2010

viktblogg vecka 33

Av Mariesan - 22 augusti 2010 06:19

Ja men vågen var ju ganska snäll denna vecka 76.8 stannade den på nu efter promenaden. Det kan jag acceptera=) Men mamma har börjat tjata om att jag inte får gå ner mera nu typ varje gång jag är där typ 2 eller 3 gånger bara denna vecka och det på lika många dagar efter varann. Och hon kanske har rätt när väl huden ska bort blir det ju några kilon också. Önskar bara huden kunde försvinna NU SNART. Inte bedömmningen om typ ett halvår kanske sen får vi se vad dom går med på att göra och hur lång tid det tar Innan dom GÖR det. Jag har ju en tid på akademikliniken i sthlm den 3 september för att checka armarna och låren. Men jag har inte dom 100 000 det kommer gå på att fixa typ:S Och vet inte om mamma och pappa ev. kommer gå med på att stå på lånet men funderar på att prata med dom om det. För jag Vet att alla säger att "ja men att vänta ett halvår på bedömning när du har hela livet framför dig sen är inte så farligt" Men för mig känns det som evigheter! För jag VET hur landstinget funkar Visst det Kan gå fortare MEN det kan även ta över ett ÅR innan jag får komma sen säger dom NEJ och jag kunde gjort något tidigare. Det handlar om kvaliten på Mitt liv att Jag ska må bra.


Ska nog försöka ta reda på vart man ringer i v-ås och höra hur långa vänte tider dom har för läkaren här på FLE kunde ju bara gissa. Sen ev. flytta fram tiden på Akademikliniken lite eller så. Jag vet inte. Vi får se. Om jag bara inte hade den dära jävla anmärkningen som jag inte borde ha vore allt så mycket enklare!Då skulle jag då det dära lånet avsett för kirurgiska ingrepp själv!

 
 
Ulrika

Ulrika

27 augusti 2010 07:55

Hmm, 6 månader på BEDÖMING och sen 1½ år på själva open...
Därför ringde jag vårdgarantin och fick en remiss till Stockholm. Så så fort du fått G av kirrurgen se till att få komma vidare.
Lycka till!

http://myskatt.com

Mariesan

2 september 2010 16:00

jag har hittat ett ställe som arbetar inom vårdgarantin i sthlm sabbatsbergs sjukhuset så tror jag kan vända mig dit när jag fått OK=) Ska höra med dom.

tack!=)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mariesan - 31 mars 2011 06:06

Hej kära läsare jag har ny blogg så vill ni fortsätta läsa får ni gå på adressen nedan:   http://www.medlivetsominsats.bloggplatsen.se   För er som har lösenord så är det samma där.   Kraam ...

Av Mariesan - 30 mars 2011 08:20

Jag har för mig att jag körde veckans vikt på onsdagar innan jag "försvann" från internet, om inte annat åter upptar jag det nu på onsdagar idag vägde jag in på 71.5. Känns ganska skönt och vara nere på dom siffrorna även om jag vet att det beror på ...

Av Mariesan - 29 mars 2011 09:55

Min systerson Rikard som bor nere i Skara läste min blogg igår och blev orolig så han skrev på chatten på facebook och frågade om jag ville att dom kom upp han och hans sambo för han var ledig hela veckan. Hur gulligt och omtänksamt är inte det? Åka ...

Av Mariesan - 28 mars 2011 20:09

Idag har jag haft ångest fan hela jävla dagen. Försökt sysselsätta mig blev en promenad till blåkulla la i det som skulle tvättas i maskin bar upp massa gardiner och dukar som hängde torra nere i tvättstugan vek ihop det och bar upp i sina skåp och l...

Av Mariesan - 28 mars 2011 11:17

Hade ångest redan när jag vaknade och morgon medicinen hjälpte inte så fick ta en stesolid också men det ger sig inte riktigt ändå. Håller på tvättar sista omgången sängkläder sen när den är klar ska jag gå till blåkulla och tvätta sängkläder åt mamm...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Mina Besökare

Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Just Nu:

Kategorier

Arkiv

Länkar

Min viktnedgång

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards