systerharry

Direktlänk till inlägg 22 augusti 2010

Att aldrig få sovmorgon

Av Mariesan - 22 augusti 2010 05:13

Jag börjar bli rejält jävla less på att inte få sova på mornarna! Igår morse fick jag sova till 6.20 det är det Längsta på över en vecka! spelar ingen jävla roll hur sent ja somnar och jag vaknar minst 3-4 gånge per natt också. Och psyk bara krånglar med ny sömn medicin, läkaren som var där panik slutar min ordinarie jobbar på annan ort så min kontakt lär ringa och jaga henne och dom typ tala med varann via sina telefonsvarare typ lika enkelt som det låter JA för sen lär hon jue prata med mig vad jag tycker mellan gångerna på våra träffar också. Men vi kom fram till lite i fredags så får bara HOPPAS hon fick tag i läkaren i fredags och har några besked i morrn, nästan synd att jag ska dit redan 9 annas hade hon kanske hunnit få tag i henne på morgonen. För jag pallar fan inte med det hära mycket längre. Somna vid midnatt i natt, vakna första gången vid 1. Sen vid 2.30 sen 3.30 och halv sov till 4.30 då gick det inte och somna om så bara och gå upp. Sömntabletterna jag har nu funkar inte ett skit.Och känns jävligt meningslöst och ta dom då eftersom dom är rent knark och gör mer skada på kroppen än nytta.


Men vi kom ialla fall fram till en eventull medicin som kanske kan ersätta både min neuroleptika,stesolid och vara sömngiviande så småning om när jag kommer upp i dos. Så hon skulle fråga läkaren om det var nån hon gick med på. Lär dock få dras med allt ett tag sen ha kvar stesen vid akuta behov men att inte ha den stående jämt vore grymt skönt för det har jag kämpat för hela tiden.


Jag har en extrem träningsvärk i axlar-armar och rygg idag beror nog dels på "killar abs" programmet jag körde här hemma i förrgår morse från en tidning sen att jag och Ninis i fredags först släpade ut 58 kg bord från ett hus till bilen sen igår släpade upp det till hissen sen till lägenheten. Men idag blir det nog ändå gymmet med Fia om hon inte bangar.

Så nu ska jag nog klä på mig dra på mig MP3 spelaren och ta en luftande stretchande promenade för kroppen. Sen hem och väga mig. Är ju trots allt väg dag i dag.Får se hur det gått denna vecka. Ätit dåligt vissa dagar och syndat andra dagar.

 
 
Vicke

Vicke

22 augusti 2010 05:26

jag är också less, jag vaknar alltid 04.00 varje dag året runt

http://vickesblogg.bloggplatsen.se

Mariesan

22 augusti 2010 06:12

usch vad drygt att vakna så tidigt, spelar det inte heller någon roll när du lägger dig?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mariesan - 31 mars 2011 06:06

Hej kära läsare jag har ny blogg så vill ni fortsätta läsa får ni gå på adressen nedan:   http://www.medlivetsominsats.bloggplatsen.se   För er som har lösenord så är det samma där.   Kraam ...

Av Mariesan - 30 mars 2011 08:20

Jag har för mig att jag körde veckans vikt på onsdagar innan jag "försvann" från internet, om inte annat åter upptar jag det nu på onsdagar idag vägde jag in på 71.5. Känns ganska skönt och vara nere på dom siffrorna även om jag vet att det beror på ...

Av Mariesan - 29 mars 2011 09:55

Min systerson Rikard som bor nere i Skara läste min blogg igår och blev orolig så han skrev på chatten på facebook och frågade om jag ville att dom kom upp han och hans sambo för han var ledig hela veckan. Hur gulligt och omtänksamt är inte det? Åka ...

Av Mariesan - 28 mars 2011 20:09

Idag har jag haft ångest fan hela jävla dagen. Försökt sysselsätta mig blev en promenad till blåkulla la i det som skulle tvättas i maskin bar upp massa gardiner och dukar som hängde torra nere i tvättstugan vek ihop det och bar upp i sina skåp och l...

Av Mariesan - 28 mars 2011 11:17

Hade ångest redan när jag vaknade och morgon medicinen hjälpte inte så fick ta en stesolid också men det ger sig inte riktigt ändå. Håller på tvättar sista omgången sängkläder sen när den är klar ska jag gå till blåkulla och tvätta sängkläder åt mamm...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Mina Besökare

Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Just Nu:

Kategorier

Arkiv

Länkar

Min viktnedgång

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards