systerharry

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2010

Dags för klippning idag=)

Av Mariesan - 19 augusti 2010 07:47

Jäjj det är Så skönt när man går och lägger sig och mår totalt ap skit men sen vaknar, om så kvart i sex på morgonen men mår bättre, känner sig fylld med energi och att det är okej=) Jag hoppas det håller i sig idag. Det tom spö regnar ute men jag känner mig okej:D


Idag ja eller i eftermiddag ska jag och klippa mig:D Först hade jag tänkt mig att som sist bara toppa av det lite eftersom jag vill spara ut håret, men har bestämt mig för att byta frisyr lite också, man kan jue faktiskt göra det och ändå fortsätta spara på håret=) men har hittat två stycken som jag båda gillar skarpt och kan inte välja så försöker få folk att hjälpa mig välja, än är jue inte så många vakna:p Men om jag inte får nån majoritet på nån av dom innan det är dags skriver jag ut båda bilderna och tar med så får frisören välja vilken hon tror blir bäst:P Här kommer bilderna här också så har ni nån åsikt kläm till med den tack=)

   

Jag har jue röd brunt hår nu och ganska ofta ruffsigt så den första kanske är mera "jag" men variation ska ju vara bra det också:p och mitt hår har blivit ganska tunnt av allt "avfall" men jag vet inte om jag väljer bild 1 kan man jue kanske klippa det lite längre än hon har det? Usch svåra val idag:p


Och dessutom hade jag tänkt gå en promenad efter frukost men kul när regnet öser ner! jag har faktiskt ingen sydväst! inte för att jag bryr mig så mycket om jag blir blöt men min stackars mp3 spelare gör:P Hade ju tänkt gå till gymmet också men kan inte göra det fören papprena från FK kommer så jag vet att det är OK eller jo kan kan jag men inte råd och betala själv än. För jag ska köpa matbord imorn för 700 som jag hittade på blocket Bjursta matbord från ikea har dregglat på det där men inte haft 2000 över och dom sålde det nästan nytt för 700 då kan man inte säga nej när jag letat ett bra bord så länge! Men jag hoppas att mamma ska betala;) Nej nu ska jag våga mig ut på balkongen och röka sen får vi se om det kanske blir promenad ändå gömma hörluar och mp3 i kläderna.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mariesan - 31 mars 2011 06:06

Hej kära läsare jag har ny blogg så vill ni fortsätta läsa får ni gå på adressen nedan:   http://www.medlivetsominsats.bloggplatsen.se   För er som har lösenord så är det samma där.   Kraam ...

Av Mariesan - 30 mars 2011 08:20

Jag har för mig att jag körde veckans vikt på onsdagar innan jag "försvann" från internet, om inte annat åter upptar jag det nu på onsdagar idag vägde jag in på 71.5. Känns ganska skönt och vara nere på dom siffrorna även om jag vet att det beror på ...

Av Mariesan - 29 mars 2011 09:55

Min systerson Rikard som bor nere i Skara läste min blogg igår och blev orolig så han skrev på chatten på facebook och frågade om jag ville att dom kom upp han och hans sambo för han var ledig hela veckan. Hur gulligt och omtänksamt är inte det? Åka ...

Av Mariesan - 28 mars 2011 20:09

Idag har jag haft ångest fan hela jävla dagen. Försökt sysselsätta mig blev en promenad till blåkulla la i det som skulle tvättas i maskin bar upp massa gardiner och dukar som hängde torra nere i tvättstugan vek ihop det och bar upp i sina skåp och l...

Av Mariesan - 28 mars 2011 11:17

Hade ångest redan när jag vaknade och morgon medicinen hjälpte inte så fick ta en stesolid också men det ger sig inte riktigt ändå. Håller på tvättar sista omgången sängkläder sen när den är klar ska jag gå till blåkulla och tvätta sängkläder åt mamm...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Mina Besökare

Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Just Nu:

Kategorier

Arkiv

Länkar

Min viktnedgång

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards